CONDIȚII DE LIVRARE

 

1. Durata livrării

Termenul de livrare al produselor achiziţionate de pe site-ul www.dmi-it.ro se încadrează între 24 şi 72 de ore, din momentul confirmării telefonice a comenzii şi este condiţionat de modul de livrare ales de către client şi/sau de stocul de produse existent fizic în magazin sau în depozitul furnizorului.

Dacă clientul nu va răspunde la telefon pentru confirmarea comenzii, acesteia i se va atribui statusul de „Client contactat (nu a raspuns la telefon)”. Dacă clientul nu va răspunde la telefon nici a doua zi, comanda va fi anulată.  

*Excepție fac cazurile excepționale, când termenele de livrare sunt condiționate de importuri, cu acceptul clientului.

2. Costuri de livrare

Toate produsele achiziţionate sunt trimise prin Vest Curier sau FAN Courier , in funcție de dorința clientului.

Costul livrării va fi de 22 lei, oriunde în România. 

IMPORTANT! Pentru comenzile cu valoare de peste 240 lei (TVA inclus), livrarea este gratuită.

 

Clientul are obligația de a verifică integritatea coletului în maximum 1 ora de la primire și de a anunța furnizorul, telefonic și prin e-mail cu imagini ataşate, de eventualele defecte de transport. Orice altă reclamație după acest interval este catalogată defect mecanic şi nu se va efectua niciun retur/ramburs.

3. Ambalare

DMI IT SYSTEMS S.R.L. nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele defecte fizice datorate transportului.

4. Ridicare personală de la sediu

Clientul poate ridica produsul de la sediul DMI IT SYSTEMS doar dacă acesta din urmă a validat în mod express disponibilitatea produsului printr-o confirmare telefonică, iar produsul în cauză va fi rezervat pe o perioadă de maximum 24 de ore.

Dacă clientul nu va ridica produsul în 24 de ore de la confirmare, produsul va fi scos din rezervare și vândut.  

 

5.   Modalităţi de livrare

După efectuarea unei comenzi pe site-ul www.dmi-it.ro sau telefonic, Clientul va avea posibilitatea de a alege una din următoarele modalități de livrare:

prin curier rapid în 24-72 ore: coletul va fi expediat prin FAN Courier și va ajunge la destinatar în termen estimat,  pentru comenzile ce se efectueaza pana la ora 17:00 (dupa aceasta ora, acestea vor fi confirmate si expediate a doua zi lucratoare),
ridicare personală din sediul DMI IT SYSTEMS: clientul se va prezenta la sediul firmei DMI IT SYSTEMS pentru a ridica produsul. Acesta va fi rezervat pe o perioadă de maximum 24 de ore.

6.   Livrare fără verificare

În cazul în care cutia/coletul are urme de deteriorare, clientul poate solicita deschiderea coletului pentru a verifica integritatea produsului/produselor. Curierul va suna în centrala Nemo Express și va cere aprobare pentru această solicitare. Dacă unul sau mai multe produse sunt deteriorate, Clientul va întocmi un proces verbal din care reiese acest lucru și va refuza coletul.

Orice altă reclamație după deschiderea coletului, cu privire la starea fizică a produsului, nu va fi luată în considerare dacă nu este raportată în maximum 2 ore de la primire, cu poze care dovedesc starea produsului si a coletului, așa cum a fost livrat de curier.

 

UA-83861954-1