HelpDesk IT

HelpDesk IT

 
Protejeaza-ti aplicatiile de business de atacuri cibernetice cu solutii si politici de securitate profesionale.

 

Helpdesk proactiv pentru ecosistemul si proiectele tale de zi cu zi

 

Orice companie are nevoie de nivelul potrivit de helpdesk care sa gestioneze si sa maximizeze inteligent resursele IT. Oferim o solutie IT preventiva, anticipativa si proactiva.
Implementare Retea Monitorizare Retea 24/7 Sitem de Ticketing Single Point of Contact Network Operations Center (NOC) Administrare Retea Consultanta
Dupa ce proiectarea retelei este finalizata, implementăm și configurăm diferitele dispozitive și tehnologii, care alcătuiesc părțile funcționale ale rețelei.
Oferim serviciu monitorizare a infrastructurii 24/7 si suport tehnic L2 si L3 pentru a rezolva si preveni problemele cu infrastructura IT critica intr-un mod rapid si eficient.
Integrarea sistemului nostru de ticketing cu aplicatiile de administrare a infrastructurii IT, ne permite să identificăm rapid problemele IT si sa venim cu soluții rapide.
Echipa de helpdesk va prelua discutiile cu furnizorii de servicii IT&C pentru a gestiona toate cererile sau întrebările venite.
Oferim serviciu monitorizare a infrastructurii 24/7 si suport tehnic L2 si L3 pentru a rezolva si preveni problemele cu infrastructura IT critica intr-un mod rapid si eficient.
Corectam problemele constatate si oferim recomandari pentru imbunatatirea performatelor si eficientizarea retelei.
Va ajutam sa intelegeti care optiuni functioneaza cel mai bine pentru mediul dvs. si sa personalizati o solutie de retea care sa sustina cresterea afacerii.

Doresti sa afli mai multe despre noi? Hai sa ne cunoastem!

Solicitati o consultanta IT gratuita despre serviciile noastre.
 

COMPONENTELE DE HELPDESK IT?

Echipa noastra de helpdesk are expertiza necesara sa rezolve problemele si sa asigure stabilitatea infrastructurii IT sau a componentelor acestora:

 

– Data Center On-Premises